فدایی:برخی کاندیداها با چه هدفی این میزان هزینه می‌کنند؟

یزدفردا :رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه معتقد است،هدف کاندیداهایی که هزینه‌های هنگفتی برای ورود به مجلس می‌کنند،خدمت نیست.


به گزارش گروه دریافت خبریزدفردا :صمد فدایی با اشاره به شروع غیررسمی تبلیغات داوطلبین نمایندگی مجلس نهم،به ایسنا گفت:متاسفانه دیده می‌شود بسیاری از داوطلبین بنای کار خود را بر تخریب دیگران گذاشته‌اند،در حالی که باید به ارائه برنامه‌های خود پرداخته و توانایی‌های خود را معرفی کنند.


نماینده سنقر و کلیایی در مجلس افزود:از سوی دیگر برخی داوطلبین وعده‌هایی می‌دهند که عملیاتی نیست و تنها باعث افزایش سطح انتظار و توقع جامعه می‌شود.این رفتارها سبب می‌شود این دید بین مردم ایجاد شود که اگر هر شهرستانی فاقد یکسری امکانات است ناشی از ضعف نمایندگان حوزه انتخابیه‌اش می‌باشد،درحالی که شاید ایجاد آن امکانات برای آن حوزه انتخابیه توجیهی نداشته باشد.


فدایی با بیان این‌که گویا برخی کاندیداها حدود و وظایف نمایندگی را نمی‌شناسند که چنین وعده‌هایی می‌دهند، گفت:از رسانه‌ها انتظار است در خصوص وظایف نمایندگان اطلاع رسانی داشته باشند تا جامعه با این وظایف آشنا شده و بدانند برخی از وعده‌های کاندیداها غیرواقعی است و انجام آن به وظایف نمایندگی ربطی ندارد.


وی در ادامه خواستار نظارت جدی بر هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها شد و گفت:مسئولین مربوطه باید نظارت داشته باشند که محل تامین این منابع کجاست و کاندیداها با چه هدفی این میزان هزینه می‌کنند.


فدایی افزود:معتقدم داوطلبینی که هزینه‌های هنگفتی برای ورود به مجلس صرف می‌کنند هدف و دغدغه‌شان خدمت به مردم نیست،زیرا در صورت ورود به مجلس وامدار افرادی هستند که از آنان حمایت مالی کرده‌اند و خود را موظف می‌دانند از منافع آن افراد حمایت کنند، نه منافع عموم جامعه.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با دعوت کاندیداها به رعایت اخلاق انتخاباتی، گفت: همه باید کمک کنیم در فضایی آرام و بدون تنش، مردم اصلح‌ترین را انتخاب کنند تا مجلسی داشته باشیم که به توسعه کشور کمک کند.

خانه ملت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا